Los socialistas de Monterroso reclaman una ITV en el ayuntamiento

915
0
Compartir
Publicidad

Los socialistas de Monterroso demandarán en el próximo pleno a través de una moción, la implantación de una ITV en el ayuntamiento. Así lo avanzó hoy el portavoz socialista, Rafael García, quien explicó que reclamará a través de esta propuesta, «á Vicepresidencia Primeira e Consellería de Economía, Industria e Innovación da Xunta de Galicia que estude a viabilidade técnica e económica da implantación dunha nova estación ITV en Monterroso».

Además también solicitan al Ayuntamiento, que facilite esta iniciativa «co compromiso de ceder unha parcela no Parque Empresarial, nas condicións que se determinen, así como a bonificación do 95 % do ICIO». En esa línea avanzan que iniciarán una campaña de apoyo la esta iniciativa, comenzando por la red de talleres locales, así como también con la recogida de firmas de la ciudadanía en general.

Los socialistas remarcan que «as administración públicas deben de expandir servizos públicos e investimentos, e se pode ser, nun marco de cooperación cos concellos. Por iso presentamos esta proposta, a nosa comarca non pode dispoñer deste servizo de inspección e a veciñanza debe desprazarse por referencia á cidade Lugo ou a Lalín para poder cumprir as revisións dos vehículos», señalan.

Centralidad de Monterroso

Explican también que con esta nueva instalación de la ITV ayuntamientos como el de Chantada, Taboada, Portomarín, Guntín, Palas de Rei, Melide, Toques, Santiso, A Golada, Rodeiro, Antas de Ulla y Monterroso se verían beneficiados por esta medida. «E a nosa vila é o lugar ideal para ubicar unha ITV principalmente pola súa centralidade. Dos concellos citados, cinco deles limitan con Monterroso, estando situados nun radio de, aproximadamente, entre 5 e 10 kms da nosa vila. Melide, Santiso, A Golada e Chantada están situados, a maior distancia, pero por debaixo dos 25 kms».

«Fenda na Galicia interior»

Hay que recordar que el ayuntamiento de Monterroso es Nudo de Equilibrio Territorial. Esta consideración, situación administrativa y de carácter territorial es el mejor aval de Monterroso. «Porque non hai que esquecer que o Centro de Galicia, ven ser a expresión máis clara da enorme fenda, que se está a producir, entre a Galicia atlántica e a do interior, con moitos menos recursos. A nosa vila dispón, ademais, dunha ampla rede de talleres mecánicos tanto para vehículos coma para tractores, así como talleres de electricidade do automóbil, e un servizo de grúa as 24 horas, suficientes para calquera reparación ou incidencia que houbese».