Los socialistas de Portomarín denuncian el «deplorable estado de abandono» de la piscina infantil

1137
0
Compartir
Publicidad

Los socialistas de Portomarín denunciaron este jueves el deplorable estado de abandono en el que se encuentra la piscina infantil del Ayuntamiento. «A través das imaxes que amosamos calquera cidadán poderá comprobar que as augas presentan un color insalubre con verdin, e que non compren cos requisitos mínimos, tanto hixiénicos como sanitarios, para poder ser utilizadas», denunció la portavoz socialista, Silvia Rodríguez.

Rodríguez, lamenta que el alcalde y el teniente de alcalde, que cobran un sueldo a fin de mes de las arcas municipales, estén mas preocupados en salir en las fotos en los medios de comunicación, que en solucionar los problemas de los vecinos. «Outro ano máis temos que criticar a nefasta xestión do alcalde en relación a utilización das piscinas municipais, xa que en anos pasados vivimos episodios moi semellantes», añade la socialista.

Silvia Rodríguez recordó que el Ayuntamiento concedió al Club Fluvial de Lugo la gestión de la piscina municipal durante los meses de julio y agosto, «polo tanto o alcalde terá que esixir explicacións sobre esta xestión a esta entidade», dijo.

Además recordó que en estos momentos la piscina infantil continua abierta al público, «polo tanto esiximos ao Concello que tome xa cartas no asunto, xa que é a piscina que utilizan os nenos e nenas da nosa vila e pode converterse nun foco de infección moi perigoso, máxime nunha situación de pandemia como a que estamos vivindo», advirtió.

«Ademais do abandono evidente no que se atopa a piscina infantil, tamén hai que sinalar o desastroso estado no que está o céspede e as duchas, sempre encharcadas e cheas de suciedade» añadió Rodríguez.

Gestión de la piscina municipal

La piscina municipal -según los socialistas- está siendo gestionada por el Club Fluvial de Lugo durante los meses de julio y agosto del 2021, prestando servicio de socorrista, limpieza así como el mantenimiento general de las instalaciones durante este período como el servicio de bar, con uno coste económico de 2.450 euros cada mes. Hay que recordar que el Club Fluvial de Lugo es una sociedad deportiva sin ánimo de lucro, por lo tanto está exenta de emitir facturas con IVA.

Los socialistas, señalan además, que «esta xestión é moi cuestionable, posto que non só as instalacións están nun estado lamentable, senón que a xestión do servicio do bar non existe como tal, xa que só se instalaron unha serie de máquinas expendedoras; e, en canto ao socorrista, só hai unha persoa para este servicio, cando a piscina municipal abre todos os días da semana, en horario de mañá e tarde».