«Parte do alumnado do Frei Luis de Granada foi reubicado en aulas que incumpren a normativa vixente»

255
0
Compartir

El BNG de Sarria denuncia que «la Xunta de Galicia reubicou parte do alumnado do Frei Luis de Granada en aulas que incumpren a normativa vixente» y acompaña un testimonio gráfico. El portavoz nacionalista, Efrén Castro Caloto, detalló que “algúns dos espazos habilitados na Escola Fogar non cumpre co Real Decreto 132/2010, que regula os requisitos mínimos dos centros educativos e que establece que cada aula debe ter un mínimo de 1,5 metros cadrados por posto escolar».

Castro también explicó que «os baños son compartidos» y cuestionó las condiciones de accesibilidad del edificio, que la Consellería de Educación ofreció cómo alternativa para continuar con las clases después de que las familias se negaran a llevar sus hijos e hijas al Frei Luis de Granada, apuntalado por las deficiencias estructurales que arrastra desde 2011.

La situación está «moi lonxe de volver á normalidade que anunciou a Xunta de Galiza. O goberno de Feijóo respondeu á mobilización dos pais cunha solución improvisada coa que non fai máis que dar un novo golpe ao ensino público en Sarria», señaló Efrén Castro.

GALERÍA DE FOTOS: Haz clic sobre las imágenes para ampliarlas

El BNG de Sarria cuestionó en su momento la reubicación en la Escuela Hogar y criticó «que se descartase a opción de levar aos nenos e nenas aos outros centros escolares da vila que si reúnen todos os requisitos, como se fixo en 2011»

AUDIO | Portavoz nacionalista, Efrén Castro

La formación nacionalista también cuestionó el anunciado «plan de rehabilitación integral» anunciado por la Xunta de Galicia para el colegio público, apuntalado desde el 22 de enero. «O único que sabemos ata agora dese proxecto é que actuarán sobre os voladizos, cando os informes da propia Consellería demostran que o deterioramento afecta a outras partes estruturais do edificio» remató el portavoz nacionalista.