Los socialistas de Portomarín piden que se refuerce la limpia de las calles «por mor das xeadas»

892
0
Compartir
Publicidad

La portavoz del PSdeG en el Ayuntamiento de Portomarín, Silvia Rodríguez, registró hoy un escrito en el Ayuntamiento demandando al alcalde el popular Pablo Rivas, que habilite los medios necesarios para evitar caídas por acumulación de hielo en la entrada del patio del CEIP Virxe da Luz de Portomarín. Además solicita que se revisen aquellos otros lugares del Ayuntamiento en los que puede acumularse hielo, con el fin de que se adopten las medidas necesarias para evitar caídas en esta época del año.

La portavoz explica que presentó esta petición tras escuchar las demandas de los padres y madres de Portomarín, y lamenta la poca empatía del regidor local hacia la comunidad educativa. Ya que denuncia que «nestes últimos días estanse producindo intensas xeadas que provocan que en determinados lugares hai unha acumulación de xeo importante, que pode causar problemas para os viandantes».

«Un deses lugares -continua Rodríguez- é a entrada do CEIP Virxe da Luz, que durante días está rexistrando caídas dos nenos e nenas que acoden a este centro escolar. Durante a semana pasada xa se rexistrou algunha caída e esta semana tamén. Os profesores teñen que ir a recoller aos nenos/as a entrada do patio porque teñen moita dificultade para manterse en pé», explicó la socialista.

Rodríguez remarca que en otros años, durante el invierno, «botábase sal nesta zona de entrada ao centro educativo, para facilitar o acceso ao centro sen ningún tipo de problema ou dificultade. Ademais, é importante sinalar que no día de onte, 24 de xaneiro a Xunta avisou aos concellos que a Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) determinou un nivel de alerta amarelo por temperaturas mínimas, en varias zonas da comunidade, entre elas o centro e sur da provincia de Lugo».

Con esta comunicación se pretende que los ayuntamientos adopten las medidas preventivas necesarias ante las predicciones meteorológicas adversas y que alerten y movilicen los medios y recursos necesarios para hacer frente a estas inclemencias. «Unha medida que tal e como puidemos comprobar o Concello de Portomarín ignora completamente», resumió.