Compartir
Publicidad

La diputada de Cultura, Pilar García Porto, inauguró ayer viernes la exposición itinerante Alfarería tradicional: ‘Sons do Barro’, que cuenta con más de 70 piezas artesanales en barro, aportadas por la asociación madrileña E.Adobe y por coleccionistas gallegos como A.R. y Rosa Carballés, entre otras.

En el acto, participaron también el Comisario de la Exposición, Ricardo Rodríguez, y miembros de E.Adobe, que interpretaron también algunos de los instrumentos.

García Porto subrayó «o compromiso do Goberno da Deputación coa promoción e difusión do ámbito artesanal lucense, que tivo un grande impacto no transcorrer da historia da nosa provincia e na identidade que temos como pobo. Nesta ocasión, trátase dunha mostra única e excepcional de instrumentos de olería, cunha importante presencia de pezas galegas. Nesta colección atopamos, por exemplo, instrumentos de especial singularidade como zambombas elaboradas con pel de linguado ou pezas de arxila que ao ser tocada, reproduce o trino dunha rula»

Por su parte, el Comisario de la exposición remarcó “o pracer que supón poder expoñer na Capela de Santa María, situada xunto ao Centrad, que conta cunha mostra de instrumentos musicais que, a pesares de non ser de olería, teñen un valor patrimonial, cultural e artístico incalculable, ao igual que as pezas desta exposición que hoxe inauguramos .”

Alfarería tradicional: Sons do Barro

La exposición alfarería tradicional: ‘Sons do Barro’, es una muestra de instrumentos sonoros de arcilla, de distinta morfología y origen que ofrecen al espectador la oportunidad de descubrir cómo el ser humano vino empleando los sonidos a lo largo de la historia.

Unos usos que sirvieron para exteriorizar sentimientos profundos en ritos, costumbres y fiestas de lugares diferentes en la Comunidad de Galicia, de donde figuran trompetas, gallinas, silbato o pichetas, entre otros instrumentos.