Compartir

El delegado territorial de la Xunta en Lugo, José Manuel Balseiro pide al alcalde de Monforte, José Tomé Roca que fuerce al Ministerio de Fomento a rectificar y evite el bloqueo que el Gobierno central impuso a las obras de conexión entre el puerto seco y la nacional 120. Balseiro reclama al regidor que ante esta situación actúe en defensa de los intereses de Monforte, ciudad que se vería muy beneficiada por el despliegue de esta plataforma logística, y no como abogado defensor del Gobierno central o del PSOE.

«Hai situacións nas que un alcalde debe poñerse do lado dos seus veciños, e dicirlle ao Goberno central que está a facer mal as cousas. Que non ten dereito a poñer contínuos obstáculos e inconvenientes para que a Xunta poda avanzar no proxecto e garantir unha conexión do porto seco con Ourense e a Meseta. A execución desta obra debe de ser facilitada e non freada polo conxunto de administracións»

Balseiro recuerda que la Consellería de Infraestruturas e Mobilidade lleva 2 años trabajando en el diseño de esa conexión, con todo tipo de dificultades por parte del Ministerio de Fomento, primero por el modo de enlace con la carretera nacional que se prevé convertir en autovía, y ahora porque reclama la eliminación de un paso a nivel de Adif totalmente ajeno al trazado previsto por la Xunta. «Está claro que no Goberno central non hai vontade por facilitar as cousas á Xunta, e que facer posible que podamos avanzar nun proxecto que se traduciría en novas empresas e oportunidades de emprego para Monforte»

El delegado territorial lamenta también la «tibieza municipal» y recuerda que hasta ahora solo la Xunta está mostrando un auténtico interés por la dinamización económica del sur de la provincia de Lugo, con más de 20 millones de euros invertidos en el puerto seco de Monforte sin ninguna implicación ni de la Diputación de Lugo, ni del Gobierno central, ni del Ayuntamiento, «salvo no feito anecdótico do confinanciamento municipal do custe da depuradora».

Hai que ter a valentía de sinalar aos culpables, ao Goberno central, e non botar balóns fóra. Esixir a Fomento que adopte solucións construtivas, para que o porto seco de Monforte, polos estorbos do PSOE, non remate por converterse nun polígono de luxo infrautilizado», remata Balseiro.

PDF: Descarga el comunicado del ADIF relativo al proyecto de accesos al puerto seco, pinchando aquí

PDF: Descarga la respuesta de la Xunta al anterior comunicado del ADIF, pinchando aquí