El BNG organizó un acto en el embalse de Belesar, en Chantada

203
0
Compartir

El Bloque Nacionalista Galego organizó un acto simbólico en defensa de los intereses productivos energéticos de Galicia, dentro de la campaña ‘Nin Espolio, Nin Depredación. Energía eólica sustentable, justa y gallega’. Además de numerosos cargos orgánicos e institucionales contó con la presencia de la viceportavoz del BNG y diputada por Lugo en el Parlamento gallego, Olalla Rodil, y la parlamentaria Carme Aira, ambas en la imagen.

Para Olalla Rodil «o caso do encoro de Belesar é un dos exemplos máis claros do expólio ao que está sometido o nos país» ya que «a pesares da grande cantidade de enerxía eléctrica que se produce neste enconro, non supón ningún beneficio para a zona nin para os seus habitantes que pagar a luz ao mesmo prezo que en Madrid ou Sevilla». Rodil aclaró que «as eléctricas son benefeciadas por un goberno do estado centralista que non obriga a un prezo da enerxía en función dos danos que fai nas zonas onde se produce».

Además de criticar al gobierno central por permitir un precio de la energía eléctrica desmesurado, el Bloque transmitió su propuesta de aplicar un nuevo plan sectorial eólico abogando por la ordenación y protección del territorio, en el que los beneficios de la producción repercutan en la sociedad, a través de la creación de una empresa pública gallega de energía y una tarifa eléctrica gallega «que abarate a factura da luz das gallegas e gallegos».

GALERÍA DE FOTOS: Haz clic sobre las imágenes para ampliarlas

Olalla Rodil señaló en este acto que el boom eólico que se esta produciendo en Galicia responde a los «plans das grandes multinacionais para espoliar a nosa riqueza, desde Abadín até Pedrafita existen proxectos que afectan a milleiros de persoas» por lo que subrayó la afinidad del Partido Popular con el empresariado de este sector «mentras Feijóo abraza aos lobby’s eléctricos ou a ex-conselleira Beatriz Mato está na dirección de Greenalia, as galegas e galegos sofremos a factura da luz máis cara do Estado sendo produtores» dijo Rodil.

En esta línea, la nacionalista destacó que «este boom tiguido de falso verde quere saquear Galiza, desde o BNG propomos desenvolver un modelo sustentábel, xusto coa sociedade, aplicando medidas como unha tarifa galega que abarate a factura, que o rural sexa compensado polo impacto destas instalacións como merece e non se determine a súa expulsión do territorio e que se vinculen os puntos de produción con proxectos industriais».