El candidato a la Secretaría General del PSdeG-PSOE, se reúne con la militancia en A Fonsagrada

208
0
Compartir

Valentín González Formoso continúa su agenda de encuentros con la militancia que lo llevará a todos los rincones de Galicia para explicar su proyecto para un PSdeG fuerte, que aglutine los intereses de los y de las socialistas y que sea capaz de aprovechar todo el talento que hay en el partido. Hoy se acercó hasta A Fonsagrada, comarca a la calificó como «un enclave simbólico e un exemplo de como as políticas socialistas transforman a vida das personas».

«Todo este partido xudicial da montaña lucense; que suma á Fonsagrada, Ribeira de Piquín, Negueira de Muñiz, Navia e Baleira; representa claramente como as políticas socialistas loitan contra a despoboación e o envellecemento, un dos principais problemas da Galicia interior que se vai baleirando sen que a dereita faga nada por deter esta sangría demográfica», destacó González Formoso.

El candidato a la Secretaría General del PSdeG-PSOE recordó que «estes concellos contan con servizos públicos de primeira, como a residencia de maiores, o campo de fútbol, ou a mellora da comunicación con Asturias, grazas ao traballo de persoas como o alcalde, Carlos Pérez, ou o anterior rexedor, Argelio, e ao apoio dos gobernos socialistas na Deputación de Lugo e na Xunta de Galicia de Emilio Pérez Touriño».

En este sentido, González Formoso encontró similitudes con su trayectoria ya que “son alcaldes que en moitos casos empezaron coma min, na oposición, con poucos recursos e moita ilusión, souberon facer equipos, sacaron o mellor deste partido con 142 anos de historia e hoxe desde os seus gobernos municipais impulsan todo un exemplo de como as políticas socialistas melloran a vida da xente”.

Además, el candidato aprovechó para expresar su firme convencimiento de que «moitos compañeiros e compañeiras que hoxe estades traballando na oposición chegaredes ás alcaldías en 2023 para mellorar a vida da xente co apoio dun PSdeG forte e unido porque xa o dixo Pablo Iglesias: sois socialistas no para recrearos en la grandeza de nuestras ideas, sino para llevarlas a todas partes, para cambiar la sociedad».

Por último, González Formoso hizo hincapié en el «pulo do socialismo na montaña de Lugo e na Fonsagrada, que é fundamental para seguir crecendo en Galicia e para gobernar a Deputación» y afirmó que «o cinto vermello non existe só nas grandes áreas metropolitanas, senón tamén no rural».

Agenda domingo, 3 de octubre

El candidato al proceso de Primarias del PSdeG-PSOE, Valentín González Formoso, mantendrá un encuentro con la militancia de Cervo mañana, domingo 3 de octubre, a las 11:00 horas. Sede del partido. San Cibrao

A las 13:00 horas, estará en Viveiro. Sede del partido. Avenida de Ferrol, 10

Y a las 18:30 horas, el candidato mantendrá un encuentro con la militancia de Foz. Sede del partido. Trapero Pardo, 20