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En Marea romperá la incomunicación ferroviaria del sur de la provincia de Lugo y esforzarse por conseguir los presupuestos que el Partido Popular negó durante años. Fue el compromiso que Luis Villares, dejó en Monforte, en un mitin en el que el portavoz apostó por potenciar el desarrollo del Puerto Seco para convertirlo en un auténtico nudo de mercancías hacia Europa.

«O Partido Popular é o partido do illamento e do atraso socioeconómico para Galicia. E en Monforte temos un exemplo claro do desleixo e da ausencia de políticas en materia de infraestruturas deste partido, que levou a que Monforte perdese o tren todos estes anos». Así denuncia el portavoz de En Marea una situación que la formación se esforzará por revertir, impulsando una política de infraestructuras clara para la provincia y para la vertebración de todo el sistema ferroviario gallego.

Para En Marea resulta intolerable que el Puerto Seco se mantenga como «unha superficie herma, sen ningún tipo de actividade, un exemplo das políticas ferroviarias e de infraestruturas que o PP non quixo desenvolver» y de su desinterés hacia las necesidades de la provincia de Lugo.

Contra ese modelo que opta por la paralización, En Marea se compromete a llevar a Madrid las tareas pendientes en materia de infraestructuras y conexiones ferroviarias. «Queremos un Corredor Atlántico ferroviario e querémolo xa. Un corredor no que Monforte sexa o nó de todas as comunicacións das mercadorías que chegan por porto», asevera Villares.

En Marea apuesta por el ferrocarril como un medio de transporte rápido, eficiente y sostenible ambientalmente, también en el que a transporte individual de personas se refiere. «Fronte ao modelo do PP, que se empeñou en manter illado Monforte e o sur de Lugo; fronte á incomunicación ferroviaria que se mantuvo durante todo o goberno de Rajoy coa convivencia de Feijóo, que non desenvolveu o Porto Seco, En Marea aposta polo seu desenvolvemento inmediato».