Espertamonforte! ‘roga’ a Tomé que asuma sus competencias y convoque el Consello Municipal de Saúde

706
0
Compartir
Publicidad

El grupo municipal Espertamonforte! viene de mostrar su malestar y el total rechazo a las declaraciones de alcalde de Monforte y presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé Roca, donde deja entrever que la inclusión de Monforte en el listado de Ayuntamientos confinados desde este sábado responde «a cuestións políticas e non sanitarias». Desde la formación política le recuerdan alcalde, una vez más, que según estipula la ley «a vixilancia, inspección e control do cumprimento das medidas de prevención e a garantía dos dereitos e deberes sanitarios da cidadanía, corresponden aos respectivos concellos dentro das súas competencias e sen prexuízo das competencias da Consellería de Sanidade», siendo los alcaldes reconocidos como «autoridade sanitaria» y con claras competencias en este campo, por lo que su labor debería ser velar por el cumplimiento de las medidas impuestas y no criticar el contenido de los controles sanitarios de la Xunta de Galicia, puesto que no es el momento de hacerlo, «e parece querer semellarse con esta actitude á presidenta de Comunidade de Madrid Isabel Díaz Ayuso cando acusou fai 2 semanas ao goberno de Pedro Sánchez de empregar criterios políticos tras decretar o confinamento de Madrid».

Espertamonforte! le recuerda al alcalde que ya en el mes de mayo un grupo de médicos del centro de salud de Monforte presentaron una carta en el Ayuntamiento de Monforte solicitando la implantación de una serie de estrategias que habían incidido en el distanciamiento físico de las personas como forma fundamental de evitar la transmisión de la Covid-19. «Sen embargo esta carta foi calificada tanto pola tenente-alcalde Gloria Prada como polo propio alcalde José Tomé como ‘máis política que outra cousa’ facendo oídos xordos a estos profesionais da saúde e negándose a convocar o Consello Municipal de Saúde». «Hai que ter en conta que esta carta estaba firmada incluso pola Concelleira de Sanidade do noso Concello».

Por ello, desde Espertamonforte!, ruegan al alcalde, que en este momento de especial dificultad, haga uso del Consello Municipal de Saúde y que atienda a las recomendaciones que le faciliten: «como reordear a circulacion peonil, que a policía local circule polos lugares onde se reunen xoves que sin mascarilla nin medidas de protección están a incumplir as medidas de distanciamento… e en definitiva, que cumpra as súas obrigas como autoridade sanitaria que é, e deixe de buscar confrontacións políticas que en nada benefician aos monfortinos/as neste momento de especial dificultade».

«Para finalizar -añaden desde Espertamonforte!– queremos mandar todo o noso ánimo e apoio ao sector da hostelería, pois entendemos a repercusión negativa que lles supoñen estas medidas recentemente aplicadas, polo que solicitamos tanto a Xunta de Galicia como ao Concello de Monforte que poñan en marcha medidas e mecanismos que contrarresten as perdas que inevitablemente vai a sufrir este sector derivadas desta situación»