La sexta edición del Rally Terras de O Incio reunirá a 25 participantes de varios países

628
0
Compartir

El diputado de Turismo, Eduardo Vidal Baamonde, y la alcaldesa de O Incio, Laura Celeiro García, y el organizador, Andrés Castro, participaron este miércoles, en la plaza de San Marcos en la presentación del ‘VI Rally Turístico Terras de O Incio’ que reunirá a 25 coches clásicos de España, Portugal y Bélgica que desde el 4 al 9 de julio recorrerán la provincia para conocer sus recursos turísticos, culturales y gastronómicos.

Vidal Baamonde destacó que «a celebración deste rally é unha oportunidade para que os máis de 25 participantes coñezan Lugo dunha forma distinta. Percorrendo a nosa xeografía e coñecendo o noso importante patrimonio turístico nun evento que, pouco a pouco, vai converténdose en referencia dentro da nosa provincia. Por isto, dende a o Executivo Provincial, na nosa defensa do turismo como dinamizador económico, apoiamos este rally con 3.000 euros ao entender que ofrece unha imaxe turística da nosa terra diferente»

Celeiro García apuntó que «un ano máis, o Incio conta durante o verán cunha actividade distinta e peculiar que, ademais de mostrar o Concello a máis dunha vintena de foráneos, impulsa e dinamiza a economía de toda a provincia, reunindo coches clásicos icónicos de marcas como Ferrari, Mercedes, Jaguar ou Alfa Romeo. Nun evento que ademais cala entre os seus participantes provocando que moitos deles volten visitar a nosa provincia».

El Rally

Este año el Rally Terras de O Incio se amplía un día, celebrándose entre el 4 y el 9 de julio. El recorrido comenzará en Astorga y pasará por O Barco de Valdeorras, Lugo, O Incio, Ribadeo, Taramundi, Oviedo y finalizará en la villa de las Las Caldas.

Además del propio recorrido se incluyen actividades complementarias de tipo cultural como pueden ser visitas a lugares emblemáticos como el casco histórico de Lugo, el embalse de Villasouto, el Castro de Viladonga, el Aeródromo de Rozas, la playa de las Catedrales o la Fiesta Indiana de Ribadeo, además de diversos miradores y lugares de gran belleza natural que se encontrarán por la ruta.

Habrá también comidas y actuaciones musicales en las que los conductores de coches de marcas tales como Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, Aston Martin, Jaguar, Porsche y Mercedes podrán participar y disfrutar.