Pablo Rivera, junto a la presidenta de la Diputación de Pontevedra Carmela Silva, con el galardón. Foto | REMITIDA

El diputado de Deportes, Pablo Rivera Capón, recogió este domingo el premio a la ‘Mejor Colaboración Institucional 2017’, que otorga la Federación Gallega de Piragüismo, y que este año comparten la Diputación de Lugo y la de Pontevedra. Este galardón reconoce el trabajo y el esfuerzo de las dos administraciones en pro de este deporte, apoyando la práctica y la promoción del piragüismo en las provincias de Lugo y Pontevedra.

Rivera Capón subrayó que «o noso compromiso co deporte da piragua é firme, motivo polo que investimos 220.000 euros na presente anualidade para: Poñer en marcha o Programa de promoción provincial do piragüismo, que inclúe o impulso deste deporte nos centros educativos, asesoramento técnico aos clubs, xornadas e cursos de formación; así como a cesión da Escola Provincial dos Robles que agora xestionan directamente os equipos lucenses, pois son eles os que mellor rendemento poden sacarlle; A construción dun novo hangar de piraguas no Concello de Foz, habilitando un novo espazo con capacidade para máis de 100 embarcacións, e poñendo fin as deficiencias coas que contaba o club; Axudas para os gastos da tempada dos equipos; e 15 bolsas para piragüistas da provincia; Así como, a organización de campionatos, como a Liga Provincial e o Galego de Inverno, e probas históricas como o Descenso Internacional do Miño ou a Travesía de Foz, entre outras».

Un programa pionero en Galicia

El Ejecutivo provincial firmó un convenio con la Federación Gallega de Piragüismo por valor de 212.500 euros, divididos en tres anualidades, para el desarrollo del Programa de promoción provincial del piragüismo, con el objetivo de promover la práctica de esta modalidad deportiva en la provincia de Lugo, a través de los siete clubes lucenses.

Estos son: Club Deportivo San Ciprian; Club Piragüismo Ciudad de Lugo; Club Fluvial de Lugo; Club Kayak de Foz; Club Piragüismo Viveiro; Club Piragüismo Altruan de Ribadeo y el Club Montaña Quixós de Monforte de Lemos.

Este convenio busca acercar el piragüismo a la población escolar y adulta de la provincia de Lugo, mediante el desarrollo de actividades específicas y con la puesta en común de medios y personal calificado. En 2017 se destinarán 42.500 euros; en 2018 serán 85.000 euros, y en 2019 otros 85.000 euros.

Publicidad