Los socialistas de Palas de Rei exigen que se cubra la plaza de médico en el centro de salud

296
0
Compartir

El portavoz del PSOE en Palas de Rei, Horacio Ronco, reclama que se cubra la plaza de médico de familia en el centro de salud de la villa. Así lo dijo tras avanzar que registró una moción que será debatida en la próxima sesión plenaria, para exigirle a la Consellería de Sanidad, que no recorte recursos sanitarios en la atención primaria en Palas de Rei, «e nesa liña que de ás ordes oportunas para repoñer e cubrir esta praza de médico de familia coa contratación dun profesional», apunta Rouco.

El portavoz socialista advirtió que «no centro de saúde Palas de Rei, había hasta hai uns días catro médicos de familia, e agora soamente tres, co conseguinte prexuízo para as veciñas e veciños de Palas de Rei», criticó.

Así las cosas, señala que este Ayuntamiento «conta cunha poboación envellecida, moi dispersa, dependente e con pluripatoloxías, que necesita cada vez máis atención e coidados sanitarios. Tamén hai que ter en conta outro dato importante como é o Camiño de Santiago, miles de peregrinos transcorren pola vila ao longo do ano, por iso é evidente que a redución de persoal sanitario ocasiona unha perda notable de eficacia e calidade na atención aos cidadáns». relata.

También los profesionales sanitarios denuncian reiteradamente que el tiempo del que disponen para ejercer sus funciones es insuficiente, y que se refleja cuando reclaman como mínimo 10 minutos para llevar a cabo su función asistencial.