Plaza de O Saviñao. Foto | Google Maps

La Asociación Veciñal de O Saviñao, denuncia que el agua de la traída municipal sigue ocasionando problemas a los vecinos. «É non nos referimos só o seu precio, que foi incrementado dunha maneira alarmante polo Concello, senón á desconfianza que xenera o toldosa e sucia cor e aos custos extras que lle está supoñendo aos veciños as reparacións por esta causa»

Desde hace tiempo y de una manera puntual, pero reincidente, -según la asociación veciñal- el agua del consumo sale sucia, y el Ayuntamiento no parece tomar iniciativa para solucionar el problema, por ello la asociación se dirigió a la Alcaldía para trasmitir las quejas de los vecinos por la mala calidad del agua de la red de distribución municipal.

«Algúns veciños acercáronse á asociación veciñal para trasmitir o descontento pola calidade da auga de consumo da rede de distribución municipal. En concreto refiren que en ocasións, coincidindo coas tempadas de tormenta ou de choiva intensa, a auga pública é obscura e opaca, non sendo apta para o consumo directo e aportando unha gran desconfianza para o uso culinario e ata para as funcións de aseo persoal comprobado como quedan sucias as toallas despois do secado corporal»

Algunos vecinos se vieron obligados a cambiar los filtros de las calderas de la calefacción por la cantidad de posos que trae el agua de la traída, ocasionando importantes costes en las reparaciones e indignando al vecindario que ve como se incrementó últimamente el precio del agua, «pero non se invirte nas solucións a este problema crónico», dicen desde la asociación veciñal.

Ante todo esto, la asociación presentó un escrito en el ayuntamiento de O Saviñao solicitando, una adecuada inversión en la renovación o colocación de los sistemas de filtrado que sean técnicamente precisos, en la entrada o en la salida de las tuberías de los depósitos de almacenamiento del monte de San Antonio, con el fin de solventar estos problemas de sedimentos.

Incluso valorar la necesidad de colocar filtros en cada uno de los puntos de conexión a las viviendas. «A calidade e salubridade da auga de consumo debe estar garantida, só risco de sofrir un serio problema de saúde pública»

«Esperemos que o Alcalde saínte faga unha última acción antes da súa retirada e invirta algunha parte de ese superavit que creou coa suba de todas as tasas e impostos para solucionar os problemas dos veciños».

Publicidad