El grupo socialista de O Saviñao, registró hoy la petición para la celebración de un pleno extraordinario, con el fin de reclamar al Gobierno de Feijóo, que cubra la plaza de médico que va a quedar vacante por jubilación en el ayuntamiento de O Saviñao. Así como se dote de personal al CAP de Currelos, para atender las citas de los pacientes.

Los socialistas recuerdan que este mismo asunto ya fue tratado en el Pleno de la Diputación de Lugo. «Entendemos que a sanidade é un tema capital que afecta a toda a veciñanza, por iso dende a Agrupación Socialista imos a seguir insistindo en reclamar os nosos dereitos», señalan.

Concretamente, en la propuesta inscrita demandan «un acordo para que se manteñan as prazas de médicos existentes na actualidade no Centro de Atención Primaria de Escairón». Y también solicitan «o acordo da corporación para que se manteñan a praza de médico existente, así como a recuperación do conserxe que había no Centro de Atención Primaria de Currelos. E que se trasladen os acordos do pleno á Xunta de Galicia, xa que son asuntos da súa competencia».

«No que se refire á sanidade non imos deixar nin dar un paso atrás na defensa da nosa atención primaria. As veciñas e veciños do concello Saviñao somos cidadáns con tódolos dereitos, por iso vamos a seguir loitando polos nosos médicos e polos nosos recursos públicos». «Os nosos veciños meréceno», señalan.

PDF: Descarga la petición de pleno extraordinario, pinchando aquí

Publicidad