A Fonsagrada contará con una nueva casa cuartel de la Guardia Civil

181
0
Compartir

El alcalde socialista de A Fonsagrada, Carlos López López, mantuvo hoy en Madrid, una reunión con la Directora General de la Guardia Civil, María Gámez, en la que desbloquearon el proyecto de construcción de la casa cuartel de la Guardia Civil en el Ayuntamiento.

Así lo avanzó el regidor, que salió muy satisfecho de esta reunión, tras exponer sus demandas delante de este organismo. «Dende a Dirección Xeral da Garda Civil comunicáronnos que a finais de ano estará listo o anteproxecto desta nova infraestrutura, e a principios do 2023 contaremos xa co proxecto definitivo, e previsiblemente, segundo o cronograma previsto, será licitado no segundo semestre do ano».

El Ayuntamiento de A Fonsagrada ya realizó la cesión gratuita de los terrenos para construir esta nueva dotación, que da respuesta a una demanda del Gobierno progresista de A Fonsagrada con el fin de atraer servicios, y al mismo tiempo fijar población en este municipio de la Montaña lucense.

Hoxe é un día importante para o noso concello. Por fin sacamos adiante un proxecto que levaba tempo enfrascado, e agora xa podemos anunciar que temos o compromiso firme do Goberno de Pedro Sánchez para sacalo adiante. Polo tanto, estamos diante dunha boa nova, un novo investimento que contribuirá de xeito decidido a mellorar os nosos servizos públicos e as nosas dotacións», dijo el alcalde