Chantada recupera una vivienda del casco antiguo como biblioteca «moderna e accesible»

226
0
Compartir
Publicidad

El Ayuntamiento de Chantada está ejecutando las obras para poder contar con un edificio dedicado exclusivamente la biblioteca municipal. El inmueble que albergará la biblioteca se encuentra en la calle Manuel Formoso Lamas, a un lado de la Policía Local. Se trata de un edificio antiguo del que se conservaron casco y paredes.

El alcalde, Manuel Lorenzo Varela explica que, «Estamos recuperando unha vivenda do casco antigo para facela unha biblioteca accesible e moderna. Acábase de rematar a primeira fase na que se baleirou a estrutura e puxéronse as madeiras. Tamén temos mercado o ascensor. Na segunda fase hai que poñer o teito e establecer as divisións».

La primera fase de estas obras tuvo un presupuesto de 300.000 euros aportados por la Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades y el Ayuntamiento de Chantada. Se destina el mismo presupuesto a la segunda fase que tiene que estar finalizada a mediados de diciembre.

Actualmente la biblioteca, distribuida en varias dependencias, se ubica en la Casa da Cultura, también en el casco antiguo. El traslado de la biblioteca a las nuevas instalaciones ampliará el espacio expositivo disponible en la Casa da Cultura. «Na casa da cultura, onde tamén temos a Oficina de Turismo, queremos facer un espazo museístico, pero aínda sería necesario sacar o salón de plenos», asegura el alcalde.

Ao carón da nova biblioteca o Concello de Chantada adquiriu o edificio no que está a Policía Local e mercamos tamén a antiga academia onde ampliaremos as dependencias municipais. Rehabilitamos e conservamos un espazo importante no casco antigo de Chantada, ao carón do concello, ao tempo que centralizamos servizos», concluye Manuel Lorenzo.