El Centro de Atención a Maiores de Pedrafita do Cebreiro abrirá esta primavera

536
0
Compartir

La portavoz socialista del Gobierno provincial, Pilar García Porto, avanzó ayer viernes que la previsión de la Diputación de Lugo es abrir el Centro de Atención a Maiores (CAM) de Pedrafita do Cebreiro esta misma primavera. Lo dio a conocer tras la celebración de la junta de Gobierno, que aprobó la apertura de un procedimiento negociado para la contratación de las prestaciones básicas de esta residencia, el último paso administrativo para ponerla en marcha.

García Porto explicó que el contrato incluye las prestaciones de cocina, limpieza y asistencia básica para el centro. El importe de licitación es de 771.871 euros para prestar este servicio hasta junio de 2022. «Trátase dun servizo 100% público que favorecerá a calidade de vida e o benestar das persoas maiores, e a conciliación, pero que, ademais, dinamiza a economía local e crea postos de traballo, o que contribuirá a fixar poboación neste concello e na zona», incidió la diputada.

El CAM de Pedrafita do Cebreiro contará con 30 plazas de residencia y 20 de centro de día. «A nosa previsión é abrir este centro na primavera, dotando a Pedrafita desta prestación pública tan necesaria e tan desexada polos veciños e veciñas. Logo, como xa temos avanzado, a mediados de ano temos prevista a apertura da residencia de Meira e no segundo semestre, a de Navia de Suarna», detalló.

De esta forma, la Diputación de Lugo pasará de tener las 5 residencias actuales –en Trabada, Ribadeo, Pol, A Fonsagrada y Castroverde– a contar con 8 en funcionamiento, con las de Pedrafita, Meira y Navia de Suarna.