Compartir
Publicidad

La Secretaría Xeral para o Deporte, en el nombre de su titular, José Ramón Lete Lasa, lamenta profundamente la muerte de Alejandro Gómez, «un home que deixa tras de si unha traxectoria como exemplo para os máis novos coas súas tres participacións olímpicas, nove campionatos de España e unha morea de excelentes clasificacións en europeos e mundiais da longa distancia. Falamos, probablemente, do mellor atleta galego de todos os tempos, por quen foi, polo que fixo e polo que supuxo».

En el mes de julio del pasado año y en el homenaje rendido al ‘galgo de Zamáns’ la Xunta de Galicia, a través del secretario xeral para o Deporte, José Ramón Lete Lasa, hizo entrega de una placa conmemorativa al atleta vigués Alejandro Gómez en reconocimiento «á súa dedicación e compromiso co deporte galego». Además, se anunció que el campeonato gallego de 10.000 metros llevará el nombre del deportista olívico.

Hace falta recordar que en el año 2014, Alejandro Gómez recibió de manos del presidente de la Xunta la Distinción al Mérito Deportivo de Galicia que reconoce la labor a favor de la promoción y fomento del deporte y de la educación física en la comunidad gallega.