Esperta Monforte! quiere saber si el alcalde utilizó una foto para manipular información

«Nun encontro a 'fume de carozo' non parece verosímil que se poidan intercambiar opinións sobre a situación e retos fundamentais da provincia de Lugo e da Cidade de Monforte»

355
0
Compartir

Esperta Monforte! quiere saber si el alcalde José Tomé Roca utilizó una foto-encuentro «a fume de carozo» el pasado 24 de enero con el presidente del Gobierno, Pedro Sánchez, a la salida de Fitur para fabricar una «fake news» noticia falsa o manipular información. En la pregunta que Esperta Monforte! llevará al próximo Pleno de la corporación, se expone que en la página web del Ayuntamiento aparece colgada una información, -también publicada por varios medios de comunicación locales-, en la que se señala que el alcalde de Monforte y presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé Roca, «tivo ocasión de saudar -en la misma puerta, a la salida de Fitur, el pasado 24 de enero- ó presidente do Goberno, Pedro Sánchez, a quen felicitou pola súa investidura. O encontro entre ambos mandatarios serviu para que mantiveran un intercambio de opinións sobre a situación e os retos fundamentais da provincia de Lugo e da propia cidade de Monforte, coma capital da Ribeira Sacra, no que quedou claro o compromiso do novo Executivo central co seu impulso».

Esperta Monforte!, en un principio, no quiere creer que el alcalde pretenda manipular la información, «nestes tempos de difusión habitual de paparruchadas ‘fake news’ en linguaxe máis ao uso», si bien a la vista de la fotografía entre ambos mandatarios, -que acompaña a esa información- se observa lo que parece ser un saludo rápido entre el alcalde y el presidente del Gobierno Pedro Sánchez Pérez-Castejón.

«Os mandatarios parecen atoparse á saída dun edificio, estando ambos de pé, rodeados de persoas de diversa índole -algunhas con aspecto de garda-costas e outras que pasaban por ali-. Impresiona que se trate dun saúdo de cortesía de escasa duración, ou, en todo caso, un encontro a ‘fume de carozo’ no que non parece verosímil que se poidan intercambiar opinións sobre temas tan amplos e complexos de por si ,‘sobre a situación e retos fundamentais da provincia de Lugo e da Cidade de Monforte’ e ainda menos adquirir compromisos sobre os mesmos», como apunta la información municipal.

Ante ello, la concejal-portavoz de Esperta Monforte! Maribel García Díaz, formulará en el próximo Pleno una batería de preguntas para su respuesta por parte del alcalde, el socialista José Tomé Roca:

«¿Canto durou o encontro?; Existiu outro encontro diferente do que se ilustra na fotografía co Sr Presidente do Governo de España?; En que data?; Onde foi?; Canto durou?; Cales foron os temas e os ‘retos fundamentais’ para a Provincia e Monforte que se trataron?; Tratou co presidente os atrancos que pon ADIF e que impiden rematar a imprescindible conexion do Porto Seco coa estrada N-120?; En que ‘quedou claro o compromiso do novo executivo’ cos retos que ten a nosa cidade e a provinicia?».

A esto se le llama hacer oposición, si señora. Vale más una buena que cinco ruinciños, políticamente hablando.