Monforte «está nunha boa racha e vai ben» señaló el candidato a la reelección a la Alcaldía

527
0
Compartir
Publicidad

El candidato a la reelección por el PSdeG a la Alcaldía de Monforte José Tomé Roca, ofreció este jueves, un encuentro -mitin- que reunió en el restaurante Manuel Bistró a cientos de personas, ante las que el regidor subrayó que Monforte «está nunha boa racha e vai ben», porque «os socialistas temos un proxecto claro, ambicioso, á altura do que o noso concello necesita e do que merece».

Junto a toda su candidatura, y acompañado del delegado del Gobierno en Galicia, José Ramón Gómez Besteiro, así como de la diputada provincial, secretaria de Organización del partido en la provincia y candidata a la Alcaldía de Antas de Ulla, Pilar García Porto, entre otros responsables orgánicos, y alcaldes y candidatos de la comarca.

Tomé mostró su «inmenso orgullo de ser o Alcalde de Monforte e a honra de ser o candidato do Partido Socialista, para seguir sendo o Alcalde de todos, como veño demostrando durante toda a miña etapa de Goberno, porque creo profundamente nos valores que defendemos e creo profundamente en Monforte, esta terra que me deu case todo e que tanto quero».

Tras hacer un balance de los hitos conseguidos en los últimos 8 años, el socialista señaló que seguirá «traballando xunto co meu equipo, coa mesma ilusión, enerxía, compromiso e dedicación para que Monforte siga progresando nesta nova etapa que empezamos o próximo día 28 de maio. Monforte merece o mellor e nós queremos seguir traballando para conseguilo».