Olalla Rodil se reúne, en Chantada, con representantes sindicales de HOTUSA y trabajadoras del SAF

1183
0
Compartir
Publicidad

La parlamentaria del BNG por Lugo, Olalla Rodil, mantuvo encuentros en Chantada con representantes sindicales de HOTUSA y con las trabajadoras del SAF. Las trabajadoras del Servizo de Axuda no Fogar que permanecen en huelga para «defender este servizo público contra o intento de privatización iniciado polo goberno municipal». Olalla Rodil señaló, en las vísperas de 8 de marzo, «trátase de mulleres que defenden os seus dereitos laborais, unhas ante un alcalde que pretende privatizar un Servizo de Axuda no Fogar que ten que ser público. Outras defenden os seus dereitos e a súa dignidade ante terribles prácticas laborais dunha macroempresa».

Los representantes sindicales de la empresa HOTUSA le explicaron a la candidata del BNG, Olalla Rodil, como se vienen sucediendo despidos de manera continuada en esta empresa asentada en Chantada que, según Rodil, «é un exemplo da precariedade laboral encuberta, con salarios baixos e sen posibilidade de ascenso nin promoción profesional».

Olalla Rodil señaló «trátase dunha empresa que factura máis de 1.000 millóns de euros anuais pero que non é capaz de retribuir suficientemente ás traballadoras e traballadores que ben moi mermados os seus dereitos laborais no día a día». En la reunión participaron también, Iago Súarez que es integrante de la candidatura del BNG al Parlamento Gallego por Chantada y el portavoz del BNG en Chantada, André Labandeira.