Compartir

270 deportistas con capacidades diferentes participaron este sábado en Burela en los XXII Juegos Autonómicos de Baloncesto, que se celebraron en el Pabellón Municipal de Vista Alegre, organizados por Special Olympics Galicia con la colaboración del Gobierno de la Diputación.

El Ejecutivo provincial realiza una aportación anual de 8.000 euros para promover diferentes actividades, con las que fomentar la igualdad y la plena integración de personas con capacidades diferentes a través del deporte.

La diputada de Benestar, Sonsoles López Izquierdo, participó en el evento, que reunió a 19 asociaciones de toda Galicia, 7 de ellas de la provincia: Eu Son (Burela), Aspnais (Lugo), CAPD Sarria, Aspanane (Viveiro), San Pablo y San Lázaro (Mondoñedo), San Vicente (Lugo) y Prodeme (Monforte).

López Izquierdo destacó que «este tipo de iniciativas son fundamentais para eliminar barreiras e prexuízos, que son os que realmente entorpecen a total integración, ademais de dar visibilidade ás grandes capacidades coas que contan estes deportistas. Dende o Goberno da Deputación colaboramos con Special Olympics neste dobre obxectivo, pois estamos comprometidos coa plena igualdade».