La Xunta insiste en que el centro de saúde de Ferreira de Pantón mantiene y mantendrá las tres plazas de facultativo asignadas, tanto en la actualidad como cuando comience a funcionar el nuevo centro de saúde que el Sergas construirá en el ayuntamiento.

La gerencia sanitaria de Lugo llevaba semanas trabajando y realizando los trámites necesarios para lograr cubrir de manera continuada con un mismo facultativo la plaza que quedó vacante por un concurso de traslados. «As xestións para cubrir esa terceira praza de modo continuado, culminarán nos vindeiros días».

Desde la Xunta señalan que «malia as continuas críticas e a utilización política dunha situación provocada, exclusivamente pola escaseza de persoal nas listas de contratación que imposibilita cubrir todas as ausencias, permisos, vacantes e outras situacións laborais que se producen a diario nos centros de saúde e hospitais, a xerencia sanitaria de Lugo mantivo en todo momento o seu compromiso de cubrir cun mesmo facultativo a praza vacante de Ferreira de Pantón. Con todo, mentres non foi posible a cobertura desta praza de xeito continuado, foise cubrindo sempre que foi posible conseguir un substituto».

Nuevo centro de saúde

El Sergas construirá un nuevo centro de saúde en Ferreira de Pantón que incrementará la superficie del actual al tiempo que permitirá mejorar la organización funcional del centro creando espacios más amplios, modernos y funcionales.

El centro de saúde de Pantón tiene adscritas 2.100 tarjetas sanitarias, una media de 700 cartillas por facultativo, mejorando significativamente la ratio considerada ideal por las sociedades científicas.

Publicidad