Compartir

Un apoyo decido, firme y constante al rural lugués. Esa es el mensaje que lanzó En Marea en la tarde de hoy con la visita a la Queixería Airas Moniz de Chantada y la una explotación ganadera en la parroquia de Esmoriz.

La cabeza de lista al Congreso Cristina Pérez, las candidatas al Senado Victoria Esteban y Emma Rodríguez, la eurodiputada y candidata a la reeleción Lidia Senra y la diputada autonómica Paula Vázquez Verao visitaron junto a compañeras de En Marea ambos proyectos y reiteraron la apuesta decida de En Marea por las iniciativas de dinamización del medio rural.

«Un rural vivo e con oportunidades é un rural que fixa poboación» declaró Cristina Pérez, para quien «proxectos como a Queixería Airas Moniz teñen un papel capital na revitalización do campo galego, grazas á creación de valor engadido de que dotan ao produto, e á aposta por métodos artesanais que máis alá da riqueza cultural que supoñen son tremendamente respectuosos coa conservación do medio».

Este es el modelo que «En Marea defende para o noso rural» aseveró. «Proxectos coma este darán oportunidades económicas á provincia que axudarán ao desenvolvemento de servizos e infraestruturas, e viceversa», añadió finalmente.

Una idea que reiteró posteriormente ante varias docenas de vecinas y vecinos de Sarria que se acercaron al mitin de En Marea que tuvo lugar en el Hotel Alfonso IX de la villa y en el que intervino también Iván López, candidato a la alcaldía.