Compartir
Hospital Comarcal de Monforte. Foto | CEDIDA
Publicidad

La central sindical CIG-Saúde en el Hospital Comarcal de Monforte denuncia que la semana pasada se produjo un hito histórico en este hospital, «á directora deste centro non tivo outra ocurrencia de ofrecerlle a dous especialistas deste hospital, irse a traballar a O Barco. Xa non é so, que non contrate especialistas para este hospital, se non que os invita a marchar. Dous especialistas que son grandes traballadores e que están contentos neste hospital. Co traballo que costa contratar especialistas para Monforte, non se pode consentir que esta señora lles faga unha proposta para que se marchen traballar a outro hospital. É increible».

«A esta directora cando veu enchéuselle a boca de decir que ía defender o hospital, xa que ao ser da zona os seus veciños non lle consentirían que non fora así. Pois polo que vemos o único que busca é engordar curriculo, para as súas aspiracións persoais cedendo ás presións de Lugo. Señora directora, busque aos especialistas que nos faltan (neuro,cardio,dixestivo…), e faga o favor de defender aos que temos».

Centro de saúde de Pantón

Por otra parte, añade la CIG-Saúde, la reunión mantenida entre el director de la EOXI y el alcalde de Pantón fue un engaño, ya que al final el Sergas no va a cubrir la plaza de médico en el centro de salud. «So a cubrirán puntualmente según eles, e decir, virá alguén de cando en vez, que o mellor nin é a mesma persoa e dentro dun tempo, deixará de vir».

Cabe recordar que en este centro de salud había cuatro médicos hasta el mes de marzo, en este mes marchó uno y no lo cubrieron. Ahora marcha otra y tampoco, con lo cual quedarán solo dos.

Hay que decir que en el cupo de Pantón el 67 % de la población es mayor de 65 años y muy dispersa. Hasta ahora los tres médicos que quedaban tenían de media 30 pacientes diarios, al quedar solo dos las consultas se incrementarán «co prexuizo que esto lles causará tanto a pacientes coma a traballadores do centro».