La XX Feira Medieval de Monforte ya tiene cartel y vídeo promocional

Además se solicitará a la Xunta la declaración de Feira de Interese Turístico Galego.

412
0
Compartir
Publicidad

El alcalde de Monforte, el socialista José Tomé Roca, dio a conocer ayer lunes la campaña promocional de la veinteava edición de la Feria Medieval de Monforte, un evento que se celebrará los próximos 30 y 31 de marzo de 2024.

En concreto, la campaña se apoyará en dos elementos fundamentales, como son cartel y de el vídeo oficiales, de los que el regidor monfortino dio a conocer sus diseños. Durante la rueda de prensa el regidor estuvo acompañado por la primera teniente-alcalde, Gloria Prada, y por la concejala de Cultura, Marina Doutón.

Con estos dos elementos, el alcalde anunció el desarrollo de una campaña de promoción «igual de intensa que a que fixemos nos pasados anos, para que a xente poida incluír a Feira Medieval dentro da súa programación de descanso e de ocio nas vacacións de Semana Santa, que veñan a Monforte», campaña que se sustentará en los dos elementos antes mencionados.

En la presentación Tomé Roca hizo énfasis en que «por fin chegamos ós 20 anos de Feira Medieval de xeito ininterrompido, e despois desta 20 edición, xa poderemos solicitar a declaración de Feira de Interese Turístico Galego, que esperamos ter recoñecida pola Xunta para a 21ª edición de 2025».

En este sentido, José Tomé incidió en que «é de xustiza que a Xunta de Galicia nos outorgue un recoñecemento, coma Feira de Interese Turístico Galego, que creemos que xa hai anos nos tiña que ter recoñecido», porque «a Feira Medieval de Monforte é un dos maiores eventos da nosa cidade a nivel cultural e comercial, é un dos eventos máis destacados do noso calendario anual, xa que representa un importante atractivo turístico e axuda a atraer miles de visitantes a Monforte e ó conxunto da Ribeira Sacra».

El cartel de la XX edición de la Feria Medieval, «foi escollido entre diversos bocetos, porque conxuga varios elementos que para nós son claramente centrais da nosa feira, e ademais incorpora tamén claramente a presenza da figura da muller», explicó el alcalde.

Este año la Feria Medieval se celebra en el mes de marzo, que es el mes que gira alrededor del 8M Día internacional de la Mujer. «Por iso, decidimos a figura da muller tivera unha presenza central no cartel, que sae da Porta da Alcalzaba, que é a porta máis importante e antiga da Muralla de Monforte».

Esta figura femenina guerrera protagonista del cartel, «transmite toda a forza e valentía coa que celebramos esta Feira Medieval».

El cartel ya recibió la primera crítica a través de la red social facebook a modo de comentario en la cuenta municipal. El Freelance residente en Pontevedra Kiko da Silva dice lo siguiente:

«….Vaia vergonza anunciar unha feira medieval como a de Monforte de Lemos cun cartel, feito cunha merda de IA, sen criterio artístico nin rigor histórico. E vulnerando os dereitos de autor dos ilustradores/as ós que a IA rouba o seu traballo…»

El segundo elemento presentado por el alcalde, fue el vídeo promocional para este año 2024, «co que quixemos facer unha recompilación de imaxes destes últimos anos, coma homenaxe ó vixésimo aniversario da Feira que alcanzamos este ano».

Este vídeo será proyectado en el MUPI del Cardenal, en el Comprado para la Medieval, y en las pantallas que se ubicarán durante la celebración de la Feria en San Vicente y en la plaza de España.

El tercer elemento de promoción de la Feria Medieval será el Programa Oficial, que será dado a conocer durante la inauguración de el Mercado para la Medieval, que tendrá lugar el 16 y 17 de marzo en la plaza de Abastos