El centro de saúde de Monterroso lleva dos semanas sin pediatra, denuncia el PSOE

1058
0
Compartir
Publicidad

Los socialistas denuncian que el centro de saúde de Monterroso, lleva dos semanas sin consulta de pediatría en y sin fecha para reanudarse. Hay que recordar que este centro también atiende a los usuarios de los Ayuntamientos limítrofes de Portomarín, Antas de Ulla y Taboada «deixando polo tanto a máis de 9.800 habitantes sen este servicio básico e esencial»

La secretaria provincial, Patricia Otero junto con el diputado Luis Álvarez avanzaron que registrarán una batería de iniciativas en el Parlamento de Galicia para reclamar la reposición de este servicio médico. En el acto, delante del centro de saúde de Monterroso, estuvieron acompañados por el portavoz de la Agrupación Local, Rafael García y de las portavoces socialistas de los ayuntamientos de Antas de Ulla y Portomarín, Pilar García Porto y Silvia Rodríguez, el portavoz de Taboada, Roi Rigueira, la portavoz sanidad en el Congreso de los Diputados, Ana Prieto, además de compañeros de la Comarca.

Los socialistas se hicieron eco de las denuncias y de las quejas de los padres y madres que acudieron al centro de saúde de Monterroso y comprobaron que no había asistencia pediátrica. Desde el PSdeG advierten que esta es «unha situación intolerable que nos priva dos nosos dereitos, e que non vamos ser cómplices destes recortes. Non podemos deixar desprotexida a atención medica aos nosos nenos e nenas. Ademais neste cetro de saúde de tres médicos que consultan diariamente, só hai un traballando, e nunha situación como a que estamos vivindo coa pandemia do COVID é algo moi alarmante”.

Deterioro progresivo y generalizado del servicio sanitario

«Nestes intres vivimos un deterioro progresivo e xeneralizado do servizo sanitario, por iso queremos anunciar que vamos a reclamar dende os nosos concellos que o Goberno de Feijóo asuma as súas competencias e tome cartas no asunto co fin de recuperar un servicio básico como a consulta de pediatría na nosa comarca», señalan.

Solución urgente

Los socialistas añaden que «hai que lembrar ademais que as nenas e nenos que non son atendidos no servicio de pediatría do centro de saúde Monterroso son trasladados ás consultas dos lugares onde hai pediatras que xa están saturadas ou que teñen que ser atendidos por outros profesionais médicos que non son especialistas en pediatría ou acaban nas urxencias hospitalarias. Polo tanto, urxe unha solución urxente a esta situación. A sanidade non é un negocio é un dereito»