La Diputación apoya un año más las XV Xornadas do Cocido de Entroido da Ribeira Sacra Estase Cocendo

249
0

La diputada de Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García Porto, participó este viernes en la presentación de las XV Xornadas do Cocido de Entroido da Ribeira Sacra Estase Cocendo en el Centro do Viño de Monforte de Lemos. La cita gastronómica, que organiza la Asociación Provincial de Empresarios da Hostelería de Lugo (APEHL) con la colaboración de la institución provincial, se celebrará desde este sábado día 9 al próximo 24 de marzo.

García Porto felicitó a la organización y evidenció que estas jornadas ensalzan «un emblema da nosa mesa. O cocido é un prato con identidade que nos distingue do resto de lugares. Un sabor único, coa carne como protagonista, que rende homenaxe ás nosas costumes e tradicións». Dijo también que el cocido es un plato «exquisito que trascende do seu valor gastronómico, xa que é a mellor escusa como punto de encontro para reunir a amigos, á familia e desfrutar dun momento de convivencia e festa a redor da tradición».

Este año el Estase Cocendo se dedica a la historia del ferrocarril en la comarca de la Ribeira Sacra, por eso al evento asistió el director general de Renfe Viajeros, el monfortino Javier Pérez.

Publicidad