Compartir
Publicidad

La Comisión de Doctorado de la Universidad de A Coruña ha acordado otorgar a la profesora de la USC, la lucense Bibiana Regueiro Fernández, el Premio Extraordinario de Doctorado por su tesis doctoral ‘Metas académicas, deberes escolares y aprendizaje en Estudiantes de secundaria’. Después de poco más de un año de la defensa de su tesis doctoral, la Dra. Bibiana Regueiro Fernández (A Fonsagrada, 1987) ya es profesora en el Departamento de Pedagogía y Didáctica en la Universidad de Santiago de Compostela y Vicedecana en funciones de la Facultad de Educación de la misma universidad. También es miembro del Grupo de Investigación ESCULCA de la USC y colaboradora externa del Grupo de Investigación GIPED de A Coruña.

En su corta trayectoria en el tiempo cuenta con más de medio centenar de publicaciones científicas, donde la mitad son publicaciones de gran prestigio internacional indexadas en revistas internacionales de alto prestigio. Así mismo, ha realizado varias publicaciones de libros y capítulos y ha asistido a numerosos congresos y conferencias con más de 90 comunicaciones y ponencias.

Parte de este reconocimiento se debe a la realización de varias estancias de investigación internacionales, realizadas en centros de Estados Unidos, Alemania y Portugal.

«Gustaríame que este premio servira como estímulo aos xoves investigadores e investigadoras, pois con esforzo, constancia e ilusión nada é imposible, e máis neste ámbito onde se require moito tesón psicolóxico para facerse un oco», manifiesta Regueiro Fernández.

«Non é só o recoñecemento individual, senón ao traballo en equipo. Só así se poden lograr grandes fitos no ámbito da investigación, e inclusive na vida persoal».

«Para min a verdadeira satisfacción está en poder dedicarme a formar a profesionais da educación. Se a tarefa da educación é tan importante, difícil e arriscada, hai que encomendarlla aos mellores do país. Formar parte delo a diario si é un privilexio».

Deberes escolares

«Os deberes son unha estratexia educativa fundamental sempre que se prescriban de xeito correcto. No caso de non facelo así é mellor non prescribilos. Os parámetros axeitados consisten en comezar con 10 minutos en primeiro de Primaria e aumentar dez minutos cada curso, polo que en sexto ningún neno ou nena debe pasar máis de 1 hora facendo os deberes».

«Ás veces atribúenselles ao deberes males que non teñen. É impactante certos resultados que obtemos nos estudos: a maioría dos nenos e das nenas realizan tantas actividades extraescolares que non saben que día á semana teñen libre que nin son capaces de planificar. Isto si é un verdadeiro problema, e as consecuencias verémolas a longo prazo».

«Os deberes escolares axúdanlles aos máis pequenos a autorregularse. Cando pasan a secundaria sen un hábito nin unha rutina poden frustarse de tal maneira que xa non exista solución».