Compartir
Centro de Salud de O Saviñao. Foto | CEDIDA
Publicidad

La Asociación Veciñal do Saviñao, viene de dirigirse a la Comisión municipal de seguimiento de la Covid-19 para transmitir las quejas del vecindario por las condiciones de espera en el exterior del ambulatorio de Escairón para acceder a los servicios sanitarios.

«O feito de ter que agardar fóra do ambulatorio, unha medida adoptada como transitoria, parécenos insalubre e contraproducente para os pacientes, especialmente para os maiores, que teñen que permanecer de pé sometidos a condicións climáticas a veces extremas. Ademais, esta medida non evita o contacto e, polo tanto, o risco de contaxio», ponen de manifiesto desde la asociación vecinal.

Y añaden, «esta situación, que podería entenderse ao inicio da pandemia, seméllanos a estas alturas ineficaz e moi incómoda para a veciñanza. Ademais, non figura nos protocolos da Consellería de Sanidade e non se adoptou noutros concellos da comarca».

Por estas razones solicitan a la Comisión que acabe con esta limitación y que se vuelva a la normalidad, respetando las medidas de prevención y desinfección en el interior del edificio, señalando los asientos disponibles y las distancias que se deben mantener. «Ao mesmo tempo, débeselles pedir ás persoas usuarias que cumpran escrupulosamente os horarios das citas para evitar aglomeracións».

Por otra parte, desde la asociación solicitan que se retomen en la medida de lo posible, las consultas presenciales, «como se esta a facer noutros centros próximos ao noso concello». En la búsqueda de una asistencia sanitaria digna y respetuosa con la población, «transmítese esta queixa que cremos fundada», remata el escrito de queja.