La Diputación colabora con 150.000 euros en una solución para la problemática de Ponte Ribeira, en Sarria

91
0
Compartir

El presidente de la Diputación, José Tomé Roca, y el alcalde de Sarria, Claudio Garrido, firmaron este martes en San Marcos un convenio de colaboración a través del que la institución provincial aportación 150.000 euros para dotar de una solución a la problemática de la Ponte Ribeira. Tomé Roca materializó de esta manera el compromiso adquirido con el vecindario de este municipio en el mes de junio cuando se trasladó a Sarria para firmar el protocolo de esta actuación. «Neste novo convenio mantemos a mesma achega económica que no anterior. Son 150.000 euros, un investimento importante, que terá tamén un impacto moi importante para Sarria. Contempla a construción dunha pasarela metálica provisional, un estudo hidrolóxico de capacidade de desaugue e o acondicionamento da contorna de Ponte Ribeira», explica el presidente.

Esta acción en la Ponte Ribeira mejorará la movilidad de los vecinos y vecinas, y por lo tanto, su calidad de vida, pero también tendrá un efecto positivo en la actividad económica y en los muchos peregrinos que visitan este municipio.

«Creo que as institucións, e quen as representamos, temos que cumprir a palabra dada. Temos que ter sempre un compromiso de proximidade e de eficiencia. Estamos ao servizo da cidadanía, e debemos escoitar as súas necesidades e ter en conta as súas propostas á hora de deseñar as nosas actuacións», expuso Tomé Roca.

Además, el mandatario provincial reafirmó la idea de que la Diputación de Lugo es el Ayuntamiento de los Ayuntamientos. «Unha institución que escoita e que traballa para mellorar os servizos e infraestruturas de todos os concellos da provincia de Lugo, dos 67. Unha institución na que sempre buscamos a cooperación, traballar xuntos na mellora do presente e no deseño do futuro».